VERTRAGING LEVERINGEN !!!
Houdt u er rekening mee dat pakketjes bij zowel ons als bij de pakketdiensten momenteel vertraagd zijn i.v.m. extreme drukte door de lockdown. Pakketjes kunnen mogelijk wat later bezorgd worden. Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Reviews

9.4 3.856 reviews

Tandenborstel.com 0885251500 Heusdensebaan 50, 5061PS, Oisterwijk €€
Door Markus
Geplaatst op 24-1-2022
Weer super snel bezorgd en voor een hele nette prijs. Bedankt!

Weer top geregeld en snelle bezorging!

Weer super snel bezorgd en voor een hele nette prijs. Bedankt!

Door Carla
Geplaatst op 24-1-2022
Snelle levering en wat ik ook heel fijn vind dat de het geleverd kan worden via post afhaalpunt.

Zeer tevreden

Snelle levering en wat ik ook heel fijn vind dat de het geleverd kan worden via post afhaalpunt.

Door Trudy
Geplaatst op 24-1-2022
Maar ... alles in plastic verpakt. Volgende keer minder plastic hoesjes om de producten??

Tevreden, maar ....

Maar ... alles in plastic verpakt. Volgende keer minder plastic hoesjes om de producten??

Door Arjan
Geplaatst op 24-1-2022
Snelle levering, Prijzen zijn goed. Een foutje bij de levering, over gebeld, en direct opgelost.

Gewoon goed

Snelle levering, Prijzen zijn goed. Een foutje bij de levering, over gebeld, en direct opgelost.

Door Hans
Geplaatst op 24-1-2022
Snelle levering en helemaal tevreden.

Helemaal tevreden

Snelle levering en helemaal tevreden.

Door Timo
Geplaatst op 24-1-2022
Genoeg redenen om niet bij Tandenborstel.com te kopen maar belangrijkste is dat ze oneerlijk zijn in hun beleid. Een aantal producten door ons besteld zaten bij elkaar in een ondoorzichtige papieren zak die verzegeld was. Daardoor kan je niet zien wat in de zak zit en of dat klopt en of dat is wat je verwacht. Na openmaken van de zak ben je de sigaar. Opengemaakt is niet meer terug of het nu juist is of niet. Waarom ze de spullen, die allemaal in orginele plastic zakjes zaten, verpakken in een ondoorzichtige zak, snap ik nu wel. Op de doos van een geleverde waterpik zit een sticker waarop staat: "wanneer u mij gebruikt dan blijf ik graag bij u en ga niet meer terug naar een nieuwe eigenaar". Maar je mag al niet meer terugsturen als je de doos alleen hebt open gemaakt. De sticker is geen zegel en zit aan de rand van de doos. Dus zelfs zonder gebruik geen retour. Hoe kun je het apparaat bekijken zonder open maken en waarom staat dat niet op de doos? Het is een hygiene apparaat, wordt gezegd. Welnu, wij hebben de stift, die in de mond gaat niet gebruikt en verpakt gelaten. Nee, niet retour, want al de doos zelf openmaken is genoeg om retour uit te sluiten. En! Besteld op vrijdag en gekozen voor levering woensdag (optie was al vanaf dinsdag (die dag konden we geen pakketen ontvangen), dus woensdag is zeker goed). Woensdag en dag erna absoluut nodig. Geen enkele email behalve bevestiging bestelling, terwijl je normaliter een email bij ongeveer iedere stap krijgt. Op dinsdag gebeld: levering was al gepakt en doorgevoerd, annuleren kon niet meer. Maar dat was niet te zien in de App en geen email. Binnen 30 min na telefoon email dat levering was aangemeld bij PostNL met woensdag als leverdag. Mooi niet dus. Aanmelden bleef staan tot donderdag. Terugsturen of weigeren kan maar dan betaal je wel retourkosten Tandenborstel.com heeft geen zin in retour, tandenborstel wil je graag een doos laten openmaken zodat retour niet meer mogelijk is.

ronduit slecht

Genoeg redenen om niet bij Tandenborstel.com te kopen maar belangrijkste is dat ze oneerlijk zijn in hun beleid. Een aantal producten door ons besteld zaten bij elkaar in een ondoorzichtige papieren zak die verzegeld was. Daardoor kan je niet zien wat in de zak zit en of dat klopt en of dat is wat je verwacht. Na openmaken van de zak ben je de sigaar. Opengemaakt is niet meer terug of het nu juist is of niet. Waarom ze de spullen, die allemaal in orginele plastic zakjes zaten, verpakken in een ondoorzichtige zak, snap ik nu wel. Op de doos van een geleverde waterpik zit een sticker waarop staat: "wanneer u mij gebruikt dan blijf ik graag bij u en ga niet meer terug naar een nieuwe eigenaar". Maar je mag al niet meer terugsturen als je de doos alleen hebt open gemaakt. De sticker is geen zegel en zit aan de rand van de doos. Dus zelfs zonder gebruik geen retour. Hoe kun je het apparaat bekijken zonder open maken en waarom staat dat niet op de doos? Het is een hygiene apparaat, wordt gezegd. Welnu, wij hebben de stift, die in de mond gaat niet gebruikt en verpakt gelaten. Nee, niet retour, want al de doos zelf openmaken is genoeg om retour uit te sluiten. En! Besteld op vrijdag en gekozen voor levering woensdag (optie was al vanaf dinsdag (die dag konden we geen pakketen ontvangen), dus woensdag is zeker goed). Woensdag en dag erna absoluut nodig. Geen enkele email behalve bevestiging bestelling, terwijl je normaliter een email bij ongeveer iedere stap krijgt. Op dinsdag gebeld: levering was al gepakt en doorgevoerd, annuleren kon niet meer. Maar dat was niet te zien in de App en geen email. Binnen 30 min na telefoon email dat levering was aangemeld bij PostNL met woensdag als leverdag. Mooi niet dus. Aanmelden bleef staan tot donderdag. Terugsturen of weigeren kan maar dan betaal je wel retourkosten Tandenborstel.com heeft geen zin in retour, tandenborstel wil je graag een doos laten openmaken zodat retour niet meer mogelijk is.

Door Jan Willem Renders
Geplaatst op 23-1-2022
overzichtelijke site, vlotte levering, scherpe prijzen

overzichtelijke site, vlotte levering, scherpe prijzen

overzichtelijke site, vlotte levering, scherpe prijzen

Door P klein bronsvoort
Geplaatst op 23-1-2022
Perfect

Goed

Perfect

Door Patrick Sey
Geplaatst op 22-1-2022
Alles perfect verlopen bedankt voor de service

Super service

Alles perfect verlopen bedankt voor de service

Door Gerda
Geplaatst op 22-1-2022
Snel geleverd. Product doet wat moet. Jammer van de gebruiksaanwijzing, geen Nederlands, Engels of Duits. Goedkoop.

Goed product, weinig geld

Snel geleverd. Product doet wat moet. Jammer van de gebruiksaanwijzing, geen Nederlands, Engels of Duits. Goedkoop.

Door Ton van der Linden
Geplaatst op 22-1-2022
Snelle afhandeling, doen wat ze beloven, vriendelijk in klantcontact.

betrouwbaar en vriendelijk

Snelle afhandeling, doen wat ze beloven, vriendelijk in klantcontact.

Door KAREN DOERGARAM
Geplaatst op 22-1-2022
snelle levering mooie website zeker een aanrader

snelle levering mooie website

snelle levering mooie website zeker een aanrader

Door Maarten
Geplaatst op 21-1-2022
Goede prijs en website en snel geleverd

Goede service

Goede prijs en website en snel geleverd

Door Reinder
Geplaatst op 21-1-2022
Bestellen en leveren ging snel.

Snel gedaan

Bestellen en leveren ging snel.

Door Hans
Geplaatst op 21-1-2022
Goede prijzen en snelle leveringen.

Geweldig

Goede prijzen en snelle leveringen.

Door Ben
Geplaatst op 21-1-2022
Ik heb een scheerkop besteld, verwerkt, betaalt en vlak daarna binnen gekregen. Wat wil je nog meer? Geweldig dus..

Prima service

Ik heb een scheerkop besteld, verwerkt, betaalt en vlak daarna binnen gekregen. Wat wil je nog meer? Geweldig dus..

Door Jacobus
Geplaatst op 21-1-2022
Hoge korting op door mondhygiëniste aanbevolen product. Snelle levering.

Prima prijs, snelle levering

Hoge korting op door mondhygiëniste aanbevolen product. Snelle levering.

Door Petrus
Geplaatst op 19-1-2022
Wat de levering betreft kan ik bevestigen die was uitstekend De levering termijn werd nageleefd en de prijs van het product nergens Goede koper zeker zal ik aanraden bij jullie te kopen.

Perfect.

Wat de levering betreft kan ik bevestigen die was uitstekend De levering termijn werd nageleefd en de prijs van het product nergens Goede koper zeker zal ik aanraden bij jullie te kopen.

Door Tatjana
Geplaatst op 18-1-2022
Voor deerde keer bestelling geplaatst. Zeer tevreden alles, inclusief bestelling plaatsen, terugkoppeling over de status van mijn bestelling en levering.

Snel en makkelijk

Voor deerde keer bestelling geplaatst. Zeer tevreden alles, inclusief bestelling plaatsen, terugkoppeling over de status van mijn bestelling en levering.

Door Susan
Geplaatst op 18-1-2022
Met vertraging en twee maal nieuwe bezorgafspraak, omdat er bij de levering iets mis ging. Had zelf ivm drukte al dag extra ingepland, maar ondanks de melding van Tandenborstel lag mijn pakket niet bij Postnl. Dat was dus twee dagen later dan de bestelling. Toen had Postnl nog uitstel nodig (drukte, ziekte, quarantaine...?), maar na het weekeinde lukte het toch. Goed, dat het geen spoedje was... en iedereen doet waarschijnlijk toch z'n best, dus toch redelijk tevreden.

3e bezorgafspraak lukte...

Met vertraging en twee maal nieuwe bezorgafspraak, omdat er bij de levering iets mis ging. Had zelf ivm drukte al dag extra ingepland, maar ondanks de melding van Tandenborstel lag mijn pakket niet bij Postnl. Dat was dus twee dagen later dan de bestelling. Toen had Postnl nog uitstel nodig (drukte, ziekte, quarantaine...?), maar na het weekeinde lukte het toch. Goed, dat het geen spoedje was... en iedereen doet waarschijnlijk toch z'n best, dus toch redelijk tevreden.

Door Hans
Geplaatst op 17-1-2022
Duidelijke en overzichtelijke site, makkelijk bestelproces en snel en goed verzonden. Precies wat je zou mogen verwachten. Bedankt.

Doen wat je verwacht

Duidelijke en overzichtelijke site, makkelijk bestelproces en snel en goed verzonden. Precies wat je zou mogen verwachten. Bedankt.

Door Henk
Geplaatst op 17-1-2022
Super snel en goed

Geweldig

Super snel en goed

Door Lydia
Geplaatst op 17-1-2022
Redelijke service helaas niet de volgend dag wat ze aangeven

Duidelijk

Redelijke service helaas niet de volgend dag wat ze aangeven

Door Wilko
Geplaatst op 17-1-2022
Tandenborstel is snel en goed geleverd.

Goede service, snelle levering

Tandenborstel is snel en goed geleverd.

Door Cj
Geplaatst op 17-1-2022
Op de afgesproken dag geleverd voor een goede prijs

Snelle en oprechte levering

Op de afgesproken dag geleverd voor een goede prijs